رادیو محصول- اپیزود یک

رادیو محصول

قصه از ۲۹ جون سال ۲۰۰۷ یا همون ۱۹ دی ۱۳۸۶ شروع میشه زمانی که اولین نسل گوشی های آیفون توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرّفی شد.

در اون روز بسیاری از علاقه‌مندان در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت AT&T در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند.نکته جالب این بود که برخلاف تجربه های قبلی، آی‌فون صفحه‌کلید نداشت و فقط از یک کلید (home) برخوردار بود که کاربر با فشردن اون به صفحه اصلی منتقل می‌شد.

اولین اتفاقی که افتاده بود این بود که نمونه ای بارز از مدیریت محصول وارد دنیای دیجیتال شد.

همچنین همه جنبه های مدیریت محصول انقدر به دقت دیده شده بود که میشه گفت موفقیت آیفون تصادفی نبوده و نشانه ای موفقی از مدیریت دقیق محصوله و  اپل به جای اتکا به شانس و اقبال، از یک استراتژی فکر شده پیروی می کرده.

milad ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۰ آموزشی، مدیریت محصول

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.