پایپ لاین فروش چیست؟

پایپ لاین فروش

وقتی مردم به فروش فکر می کنند، اغلب به پایان فروش فکر می کنند. اما برای درک کامل فروش، باید تمام تلاش را از ابتدا تا انتها با دید پرنده نگاه کنید. چگونه یک مشتری بالقوه در هر مرحله پیشرفت می کند تا در نهایت مشتری شود؟ این همان چیزی است که پایپ لاین فروش به شما امکان تجزیه و تحلیل می دهد.

با این حال، مدیریت پایپ لاین فروش می تواند دشوار باشد. مطالعه ای از هاروارد بیزینس ریویو نشان داد که ۶۱ درصد از مدیران فکر می کنند مدیران فروش آنها به درستی در مدیریت پایپ لاین آموزش ندیده اند. این می تواند باعث از دست رفتن درآمد شود. به همین دلیل است که ما این منبع را ایجاد کردیم – نقطه شروعی برای هر مدیری که نیاز به درک کامل پایپ لاین های نمایندگان خود دارد.

پایپ لاین فروش یک نمایش بصری از جایی است که همه مشتریان بالقوه شما در فرآیند فروش هستند. این به شما امکان می دهد درآمد احتمالی را بسنجید و سلامت کسب و کار خود را تعیین کنید. این یک تصویر فوری از سلامت کسب و کار شما ارائه می دهد. به هر حال، شما نمی توانید آنچه را که اندازه گیری نمی کنید مدیریت کنید.

پایپ لاین فروش
پایپ لاین فروش

یک پایپ لاین را به عنوان رودخانه ای با جریان آزاد تصور کنید. اگر در بالادست مشکلاتی وجود داشته باشد، در نهایت مشکلاتی در پایین دست ایجاد خواهد شد. مدیریت پایپ لاین به شما این امکان را می دهد که مشکلات کوچک را قبل از تبدیل شدن به مشکلات بزرگی که بر درآمد تأثیر می گذارد، تشخیص دهید. با استفاده از آن، می توانید تخمین بزنید که در یک هفته، ماه یا سه ماهه تعداد تکرارهای شما چقدر ممکن است بسته شوند.

پایپ لاین فروش نباید با پیش بینی فروش اشتباه گرفته شود. اگرچه آن‌ها از مجموعه‌های مشابهی از داده‌ها استخراج می‌شوند، پایپ لاین فروش بر لحظه حال تمرکز می‌کند و نمایندگان باید در حال حاضر چه کاری انجام دهند تا معاملات را ببندند، در حالی که پیش‌بینی فروش تخمین می‌زند که یک شرکت چقدر می‌تواند امیدوار باشد که اگر آن فرصت‌ها واقعاً به دست آورد، چقدر درآمد داشته باشد.

milad ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱ دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران
  • سلام توضیحاتتون خوب بود

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.